Online kursus: Slip af med bækkensmerter under din graviditet

Online kursus med fokus på lindring af bækkensmerter i din graviditet ved Tina K. Rasmussen, Aut. Osteopat & Aut. Fysioterapeut.

Alt for mange gravide har unødigt ondt. Dette kursus er til dig som er tynget af bækkensmerter, som begrænser dit aktivitetsniveau til et minimum og gør selv simple opgaver i hverdagen til uoverskuelige projekter.

 

Formålet med kurset
Rigtig mange gravide går rundt med unødige bækkensmerter under deres graviditet og ofte er bækkenløsning meget sjældent den rigtige diagnose for graviditetsrelaterede bækkensmerter.
Graviditetsrelaterede bækkensmerter kan afhjælpes eller lindres væsentligt – ikke kun med ro og hvile men også med de rette øvelser, afspænding og aktivitet på et passende niveau.
Rigtig mange graviditetsrelaterede bækkensmerter skyldes nedsat bevægelighed i bækkenet, som opstår som følge af belastningen fra din voksende mave.
Den gode nyhed er, at denne type smerter og bækkengener kan lindres væsentligt eller afhjælpes helt med de rette øvelser, hvilepositioner og udstræk.
Øvelserne forevises på video, hvor jeg guider dig igennem øvelserne.

Hvem er kurset for?
Kurset er lavet til dig som er gravid og som oplever bækkensmerter i forbindelse med din graviditet. Øvelserne kan laves enkeltvist alt efter, hvilke øvelser du føler afhjælper dine konkrete gener.
Du kan også lave alle øvelserne dagligt eller et par gange om ugen for at undgå forværring af dine gener eller for at forebygge bækkensmerter.

Sådan foregår det
Når du booker kurset vil du indenfor et par timer modtage et link hvor du kan afspille kurset. Du vil have adgang til kurset i 4 måneder. Du kan tilgå kurset hjemme fra din egen sofa uanset hvor i verdenen du befinder dig.
Har du spørgsmål, kan du skrive direkte til mig igennem Tumlinos samtale-system.

Kurset indhold
Øvelserne i dette online kursus hjælper dig, som oplever:
• Udstråling i ben
• Smerter i balder
• Smerter i symfyse (lige under navlen)
• Smerter omkring korsbenet
• Smerter i lænderyggen
• Tyngdefornemmelse i bækkenet
• Hævede ben og fødder

Øvelserne kan laves enkeltvist alt efter, hvilke øvelser du føler afhjælper dine konkrete gener.

Du kan også lave alle øvelserne dagligt eller et par gange om ugen for at undgå forværring af dine gener eller for at forebygge bækkensmerter.

Format:
Video med online adgang.

Varighed:
14 minutter